2010. augusztus 7., szombat

pörköltes pizza

múltkor a maradék pörkölt felhasználásán töprengtem, amikor eszembe jutott, hogy kipróbálom a pörköltes pizzát. biztosan megtalálható néhány pizzéria kínálatában, de mindenképp szerettem volna itthon kipróbálni.

a pizza elkészítését már leírtam ITT. a mostani pizza csak a feltétben különbözik. az alap szósz most sűrített paradicsomból, sóból, cukorból, oregánóból és kevés reszelt hagymából állt. lassú tűzön pár percig összefőztem a szószt...és már mehetett is a tésztára. egészen vékonyan kentem meg, mivel a pörkölt is eléggé szószos jellegű és nem akartam hogy tocsogjon az egész pizza.

a szósz után következett maga a pörkölt valamint pár kávéskanálnyi tejföl. nem maradt más hátra mint betenni a sütőbe a korábban már leírt 'forró tepsis' megoldással.
amikor elkészült meglepetten vettem ki a sütőből, mert kb. olyan volt mint a Chokito... ronda és finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése