2010. szeptember 29., szerda

túrógombóc

a túrógombóc is azok közé az ételek közé tartozik amit könnyen el lehet rontani. vagy nagyon kemény lesz vagy egyszerűen szétesik. szeretem a kihívásokat, ezért gondoltam megpróbálkozom vele.

a receptet ITT találtam, köszönet érte. próbáltam odafigyelni a mennyiségek pontos betartására, hátha akkor nem rontom el.

az első adagból egy gombócot kivettem próbának. ott úszkált a víz tetején, gondoltam már kész is van. ez a tippem nem jött be, szegény atomjaira esett amint kivettem.
a többit hagytam még 2-3 percig főni, így már majdnem tökéletes lett az eredmény.


vaniliacukorral kevert tejföllel tálaltam. aki nagyon édesen szereti tehet bele még cukrot is.

a végére pedig egy kérdés: tájföld vagy thaiföld magyarul? :)

2 megjegyzés:

  1. Nos, a tájföld sem rossz, csak az a tájkép kontinensen van, világtáj irányban, határosan a tájtékzó tengerrel. Hivatalos nyelve a tájszólás. Mostanában "Tájkép csata után" címmel szokott a híradásokban szerepelni, állítólag magyar békefenntartók is részt fognak venni a helyreállítási munkákban.

    Egyébként thai :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, valahogy én is így gondoltam. :)

    VálaszTörlés