2010. október 28., csütörtök

jugó kifli

őszintén megmondom fogalmam sincs miért hívják jugó kiflinek. talán a néhai jugoszláviából származik? a nosalty.hu-n találtam amikor épp valamilyen sós süti recept után kutattam, ami kellően gyorsan elkészül.

kicsit szkeptikusan kezdtem a tészta összeállításához, új recepteknél mindig ez van. :)

a hozzávalókat és az elkészítést most nem részletezném, a fenti linken minden megtalálható/olvasható. én annyit módosítottam, hogy 1. karaván sajtot használtam, 2. nem tettem kiskanálnyi margarint a sütikre (féltem,h. zsírosak lesznek), 3. nem vagyok profi kifli formázásban, ezért egy fél literes korsó segítségével szaggattam köröket és azokba tettem sajtot, majd összehajtottam őket félbe és a tetejüket is megszórtam sajttal, persze csak azután,h. megkentem tojással is.

az eredmény minden várakozást felülmúlt. picit édeskés...de mégis sós süti. ez a kombináció nyerőnek bizonyult mindenkinél aki kóstolta. a karaván sajt pedig szerintem még adott hozzá még egy kis pluszt, amit lehet a trappista sajt nem lett volna képes produkálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése