2010. október 19., kedd

krumplis pogácsa

szerintem sokan ki fogják találni kitől származik ez a recept, ugye?!

igen, aki Limarára gondolt helyesen tippelt. hihetetlen számomra hogy van ennyi ideje és energiája sütni-főzni, gyerekeket nevelni és mellette még a bloggal is foglalkozni, valamint az olyan amatőr férfiemberekre is időt szakítani mint én.

tehát csak a rend kedvéért a recept ITT található. sajnos nekem nincs kemencém...de ezt leszámítva próbáltam hű maradni az eredetihez.

a nagyi-féle pogácsa már csuklóból megy, itt volt az ideje más vizekre evezni. a hozzávalókat és az elkészítést most nem írom le - krónikus időhiányban szenvedek - a fenti linken minden megtalálható.

az eredmény pedig erre:


amikor elkészült és megkóstoltam rá kellett jönnöm, hogy nagyon nem mindegy milyen fajtájú krumplit használunk. ami épp itthon volt krumpli, az eléggé 'édeskés' volt így nem jött ki az az igazi krumplis pogácsa íz. ha valakinek van ötletet melyik krumplitípus a megfelelő, kérem írja meg. előre is köszi!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm!:)Gyönyörű pogácsák! Sajnos az idei krumpli minőség rettenetes. Édeskés szinte mind, nagyon ritkán tudok jó ízű krumplit venni:(

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igyekeztem. :)
    Lehet maradok a hagymás poginál, bár a hagymák közül pedig a keserűeket szoktam kifogni.

    VálaszTörlés