2010. június 8., kedd

bögrés mákos

mostanában a süteményekkel kötöttem szorosabb barátságot. eddig a sós sütik voltak színpadon, de vasárnap megtört az egyeduralom és megpróbálkoztam az aranygaluskával, amit még a bohóckonyhán láthattatok. a bögrés mákos süti egy végtelenül egyszerű, gyorsan elkészíthető és nem utolsósorban finom süti, bátran merem ajánlani szerényebb konyhai ügyességgel megáldott emberkék részére is.

a recept a nosalty.hu-ról származik, egészen pontosan ITT található.

hozzávalók: 1 tojás, 1 bögre liszt, 1 bögre cukor, 1 bögre darált mák, 1 bögre tej, 1 teáskanál sütőpor, 2 evőkanál olaj, csipet só

elkészítése: a tojást a cukorral együtt turmixgép segítségével habosra vertem. ezután szépen sorban hozzáadtam a többi hozzávalót és jól összedolgoztam.
vékonyan kivajaztam egy tepsit és beleöntöttem a cuccot. 200 fokra előmelegített sütőben (alsó-felső sütéssel) 20-25percig sült.

kicsit édesnek találtam így csokimázat is pingáltam a tetejére, bár ez a képen még nem látható. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése