2010. június 9., szerda

sóágyon sült újkrumpli

mai ebédnek pont kapóra jött Limara receptje, a sóágyon sült újkrumpli. pár évvel ezelőtt láttam a Spektrumon Hugh Fearnley-Whittingstall barátunkat halat sütni, persze nem a megszokott módon csinálta. River Cottage ura annyit sót borított szegény halacskára mint amennyit itthon egy kiadós hóesés után szoktak az utakra szórni. komplett sókéreg borította a halat. ez számomra akkor több mint bizarr volt.

most mégis Limara sikerén felbuzdulva (azért ő is szkeptikus volt a sóágyas krumplival kapcsolatban, hiszen a biztonság kedvéért bevetésre készen állt nála egy másik köretféle) gondoltam én is kipróbálom a 'sós' sütést.

kellékek: pár szem újkrumpli, bors, rengeteg só és pár csepp olivaolaj

elkészítése: egy jénai tálba kb. fél centi vastagon sót szórtam, arra tettem az alaposan megmosott krumplikat, kicsit megborsoztam és mehetett is a sütőbe. 200 fokon 50percig sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése